четверг, 16 января 2014 г.

Рефлексія. Модуль 9. Підтримка учнів щодо управління траєкторією власного навчання. Організація диференційованого навчання Основна діяльність: • Продумуали стратегії для здійснення диференційованого навчання • Створювали інструмент оцінювання для заохочення учнів до самоспрямованості в навчанні • Описували у блозі свої думки та враження щодо навчання за модулем; оцінити себе як організатора процесу навчання в класі, де учень знаходиться в центрі навчального процесу

2 комментария:

  1. Шановна Сніжана Василівна чи важко Вам було описувати у блозі свої думки?

    ОтветитьУдалить
  2. Скажіть будь ласка, чи цікавий вам такий підхід до навчальної діяльності

    ОтветитьУдалить